Almedalsveckan
Telefon: 0498-26 93 10
E-post: almedalsveckan@gotland.se

Telefontid helgfri måndag-fredag
klockan 09.00-12.00 samt 13.00-15.00

Ny systemlösning för det officiella programmet

Publicerad 2018-11-06 10:01
Under vintern planerar vi att gå ut i en upphandling kring ett nytt system/ny lösning för ansökningar till Almedalsveckans officiella program. Förutom ansökningsdelen innebär det också ett nytt gränssnitt för dig som söker i de publicerade evenemanget. Den kanal som i dagsläget inte berörs är den tryckta programtidningen.

Förstudien är i gång och vi behöver din hjälp. Fokus är användarvänligheten för dig som besökare och för dig som arrangör.

Använder du dig av Almedalsveckans officiella program? Vill du vara med och tycka till om hur den nya lösningen bör fungera? Då kan du vara med i våra användardialoger!

Länk: Anmäl ditt intresse här >>

Vi söker dig som är antingen:

  • arrangör, som lägger in ansökningar i systemet

  • besökare, som använder programmet för att hitta evenemang

Vi kan inte garantera att alla som anmäler sitt intresse har möjlighet att medverka.

Vi vill veta vad du tycker!

Observera att det handlar om funktioner och hur programpunkterna visas, inte dess innehåll.

Intresserad av att delta som leverantör?

Under november genomför vi en Request for Information, i vilken alla som kan tänka sig att vara med i en eventuell upphandling kan vara med och bidra med underlag till en kommande upphandling.