
Syftet med denna gemensamma upphandling är att bidra till att göra partiernas medverkan under Almedalsveckan mer hållbar utifrån framförallt miljö- och ekonomiperspektivet.
De tjänster som upphandlas är:
- Ljud, ljus och LED-skärm för Almedalens scen
- Tält, scen och teknik för evenemang som genomförs i Almedalen
- Tillgänglighetstjänster för partiledartalen från Almedalens scen
Kan du leverera någon eller några av de tjänster som nämns ovan och är intresserad av att leverera till Almedalsveckan 2023, skicka e-post till almedalsveckan(at)gotland.se, skriv Anbud i ärenderaden.
Senast den 26 januari 2023 klockan 17.00 vill vi få in anbuden för att de ska tas med i bedömningen. Svar på upphandlingen ges senast den 24 februari 2023.
För frågor, ring Almedalsveckan support på 0498 - 26 93 10 (knappval 3).